onsdag 1 oktober 2008

Segt!

Oj, dålig på att uppdatera här. haha är så less min design, så måste säga till Emelie att hon ska fixa ny ;) haha men hon är lite seg av sig ^^ man det gör inget för hon är min pygmé homie.

Har inte hänt så mkt i mitt liv.. dom senaste dagarna. Men än att jag vart på dagiset typ. Och fan va man är slut i huvudet när man kommer hem, helt slut varje dag. Men som tur så är det sista veckan nu, eller ja rättare sagt 2 dagar kvar där.

Kollade just på One Tree Hill, och fan va happy jag blev i slutet av detta avsnitt ;) vill se mer.. men nu måste jag vänta en hel vecka tills nästa avsnitt. Istället håller jag på att ladda ner 12:e avsnittet av Prison Break .. :D Så jävla bra är det.. och Miller är hetast !

I helgen ska jag kanske till farsan, och i sånna fall tar jag med Guitar Hero.. då ska jag o Minna spela som fan ;) ha en supspel kväll haha ^^

I hope my one wish comes true ....

Inga kommentarer: