lördag 13 september 2008

Heeelg! :D

Janettisen är glad, min mobil funkar igen ... för tillfället iaf. Men ska inte säga för mycket, snart kanske displayen börjar cpa igen. Men jag ska va snäll mot den nu, så att den funkar tills jag får en ny mobil :) och jag tror jag har bestämt mig för en Nokia 5310, men vet inte vilken färg än. Det som är mindre bra med den är att det inte är 3G vilket behövs här, om man vill ha mottagning ;)

Fy, det är svin kallt i hela lägenheten. Det känns som att de drar kall luft nånstans ifrån. Men alla fönster är stängda,golven är svin kalla & elementen går ju fan inte ens i gång. Jag lär ju sova med både täcke och filt.


Fan va skönt de är att det är helg nu. Känns verkligen, när jag kom hem från skolan kände jag bara hur jävla slut jag var. Jag har faktiskt vart i skolan hela veckan ( 4 dagar, som jag ska) hah, riktigt stolt över mig själv ;) Hade "Rörlig bild" för första gången, och det var rätt skoj. Vi kollade på världens dåligaste film.. alltså de är det på riktigt, minns inte vad den hette nu men iaf. Alltså den är så dåligt gjord ... vi skulle hitta 5 dåliga scener och göra om den så som vi skulle kunna göra den bättre själv.

Nu blir det film och sängen!

Inga kommentarer: