måndag 8 september 2008

Plugga!

De är grymt skönt att vara ledig en måndag, inte sant? :) Sova länge, & när man vaknar tänker man att alla andra sitter i skolan .. och att man själv bara går 4 skoldagar :D

Men idag har jag faktiskt vart duktig, jag har pluggat matte i 2 timmar!! Första gången gick det sådär, gav upp när jag inte fattade, och hade massa fel när jag skulle rätta. Tog en paus, ANDAS! ( jag stressar upp mig om jag inte kan, sen skiter jag idet), Men sen tänkte jag att man måste försöka igen, denna gången läste jag verkligen igenom förklaringarna & kollade exempel. Då gick det bättre, jag ska göra prov på Torsdag.. så jag ska se till att plugga lite varje dag innan det. Och sen får man hoppas på att det går bra :)

Ska höra med Malin om hon vill göra något, de va skiiiit länge sen som vi gjort något, även om hon bara bor 5 minuter i från mig! Miss you Gurlie!

Inga kommentarer: