torsdag 11 september 2008

lyckades för en gångs skull

Kom hem från skolan för ett tag sen. Egentligen var vi lediga idag, men jag och Bine gick ändå.. för vi skulle göra Matte prov. Och för en gång skull - DET GICK BRA! =) för oss båda ;D Fan va skönt det kändes efteråt, ett prov kvar nu, ett för mycket. Men jag SKA klara det.

Och min mobil knasar igen, eller det har den gjort länge. Men den funkade ju faktiskt i över en vecka i sträck. Men nu är displayen helt svart igen, och inga batterier har jag heller kvar. Och eftersom jag inte har en laddare så lycka till med att ladda den. Får bli en ny laddare snart, tills vidare får jag använda morsans rosa tegelsten xD Ska ju få en ny mobil, men jag vet inte vilken jag vill ha ... :S


Jag saknar Fidde :/ jobbigt, men jag klarar mig. Det känns faktiskt bra att sakna.. det var länge sen jag kände saknad efter honom. Älskade pojke ^^ <3

1 kommentar:

Anonym sa...

duktig du är :)